Vurdering af samtale med behandler
Klient:
.
Dato:
.
Tidspunkt:
.
Behandler:
.
Kvaliteten af
samtalen
Hvor store udbytte havde du
forventet at få af din samtale i dag?
Meget
Noget
Intet
.
Hvor meget udbytte
føler du, at du rent faktisk fik?
Meget
Noget
Intet
Til det værre
Hvor meget udbytte forventer
du at få i
fremtidige samtaler?
Meget
Noget
Intet
.
Hvor tilfreds er du med dagens samtale?
Meget tilfreds
Noget tilfreds
Ligeglad
Utilfreds
Hvor godt synes du
behandleren forstod dine problemer i dag?
Meget godt
Rimeligt godt
Slet ikke
.
I hvor høj grad synes
du, du var i stand til at fortælle om dine problemer
og bekymringer i
dag?
Meget
Noget
Slet ikke
.
I hvor høj grad synes
du, du kunne have tillid til din behandler i dag?
Meget
Noget
Slet ikke
.
Hjemmeopgaver
Havde du aftalt en
hjemmeopgave fra sidste samtale?
Ja
Nej
.
.
Talte I om hjemmeopgaven i
dag?
Ja
Nej
.
.
Hvor værdifuld var
hjemmeopgaven og eventuelt diskussionen af den?
Meget
Noget
Slet ikke
Ikke relevant
Har du aftalt en
hjemmeopgave til næste samtale?
Ja
Nej
.
.
Hvor tilfreds er du med den
hjemmeopgave, du har fået til næste
samtale?
Meget
Noget
Slet ikke
Ikke relevant
Indhold i dag Vurder, hvor meget du har oplevet at
få af udbytte i
dag. = Det handler
altså udelukkende om, hvad du har lært i dag, og det er
vel vidende, at man = sjældent får alt det ud af
én samtale! Hvis det er noget, du ikke fik, fordi du
føler, at du havde det = i forvejen, så sætter du
kryds under "slet ikke".
|
Meget |
Noget |
Slet ikke |
Bedre indsigt i og forståelse for mine psykologiske problemer |
. |
. |
. |
Metoder eller teknikker til bedre at omgås andre mennesker (feks. sige min mening) |
. |
. |
. |
Teknikker til at identificere og løse mine problemer i hverdagen |
. |
. |
. |
Tro på, at jeg kan løse mine egne problemer |
. |
. |
. |
Større evne til at klare humørsvingninger |
. |
. |
. |
Bedre kontrol over mine handlinger |
. |
. |
. |
Bedre evne til at identificere urimelige og destruktive tanker |
. |
. |
. |
Bedre evne til at ændre min tankerække, når jeg tænker ufornuftige tanker |
. |
. |
. |
Bedre evne til at se, når jeg er på vej mod at bringe mig selv i fare for tilbagefald |
. |
. |
. |
Ideer til, hvad jeg kan gøre for at undgå faren for tilbagefald |
. |
. |
. |
Indsigt i nødvendigheden af at kunne standse tilbagefald |
. |
. |
. |
Tro på, at jeg kan standse tilbagefald, når de kommer |
. |
. |
. |
Tro på, at mit liv kan blive bedre, hvis jeg vælger at gøre noget ved mit stofproblem i den næste uge |
. |
. |
. |
Tro på, at det er muligt for mig selv at gøre noget ved mit stofproblem i den næste uge |
. |
. |
. |